niedziela, 16 grudnia 2012

Opóźniam się ale ... !!

Obecnie pracowałam popołudniami, wieczorami zwiedzałam miasto bądź odwiedzałam znajomych a rano odsypiałam nockę i szłam do pracy. I tak mijał mi czas, żeby było zabawniej to wszystkie weekendy i część tygodnia.
Ale ogłaszam wszem i wobec że nowy rozdział będzie W TYM TYGODNIU (taki self motivation) i będzie się on składał z dwóch części dodawanych w krótkim odstępie czasu (planuje tydzień przerwy między nimi).
Plus może będzie świąteczny bonus - krótki, nie związany z obecnymi wydarzeniami ale z tymi też bohaterami ;) to takie nie pewne ale może akurat się uda. /wish me luck/

A teraz mam nadzieję, że będziecie cierpliwi i grzeczni a sama lecę na małe świętowanie końca pracy !! :D

6 komentarzy:

  1. Czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam dziś, a co! Od czegoś w końcu może być ten koniec świata ;)

      Usuń
  2. aaa czekałam, czekałam i się nie doczekałam :( znalazłam Twojego bloga przypadkiem i od razu łyknęłam wszystkie cześci... Nie mogę doczekać się kolejnej ! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie dziś, obiecuję!! :x właśnie poprawiam i za niedługo będzie ;)

      Usuń
  3. CHCĘ JUŻ!!!!!!! Nie należę do osób cierpliwych :P

    OdpowiedzUsuń